2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
بهترین روش لیفتینگ پوست بدن

بهترین روش لیفتینگ پوست بدن

پیر را با کمال میل فراموش کنید - با استفاده از این عادت های روزمره می توانید جوان تر به نظر برسید. اما اگر به دنبال کمک در آن بخش هستید ، ممکن است در مورد بالابرهای جدید کنجکاو شوید. در سال 2015 توسط FDA پاکسازی شد ، Silhouette InstaLift به عنوان یک جایگزین غیر جراحی برای جراحی سنتی عمل لیفت صورت مورد توجه قرار می گیرد. مارینا پیدرو ، دکتر MD ، FAAD ، متخصص پوست و متخصص پوست و مو و متخصص کلینیک پوست در بیمارستان کوه سینا می گوید: "این راه حل ایده آل با حداقل تهاجمی برای افرادی است که می خواهند ظاهر خود را بدون جراحی های بزرگ ، تزریقات یا معالجات لیزر تجدید کنند."

لیفت با نخ

در طی این روش ، یک جراح آرایشگر یا متخصص پوست ، بخیه های قابل تعلیق قابل جذب - ساخته شده از پلیمرهای تخریب پذیر را که اغلب در دستگاه های پزشکی استفاده می شود - در زیر پوست ، از طریق برشهای ریز در ناحیه مورد نظر وارد می کند. دکتر پرودو توضیح می دهد: "این بخیه ها از طریق مخروطهای دو جهته به پوست متصل می شوند و سپس به منظور بلند کردن ، صاف کردن و بازگرداندن صورت به پوست باز می گردند." با گذشت زمان ، بخیه ها توسط بدن جذب می شوند و فیبروبلاست ها (سلول های موجود در بافت همبند که باعث تولید کلاژن در بین سایر الیاف) می شوند ، برای تدریج کلاژن ساخته می شوند ، که به دستیابی به یک ظاهر طبیعی و ماندگار کمک می کند.

نخ لیفت چیست

"در یک نقطه خاص ، شما نمی توانید ادامه دهید. اگر شما با قرار دادن پرکننده در ناحیه zygomatic ، بلند شوید ، شروع به نگاه مسخره می کنند. قبل از انجام ، گونه هایشان وارد اتاق می شوند. "

دکتر پیرون با تشکر از پیشرفت های فناوری نخ ، می گوید: لیفتینگ نخ به گزینه ای موثر و ایمن با حداقل تهاجمی برای بلند کردن پوست تبدیل شده است.

او می گوید: "بلند کردن موضوع کاری است که شما هم برای افرادی که نیاز به پرکننده دارند و هم برای افرادی که به پرکننده ندارند و نیازی به جراحی ندارند ، می توانید انجام دهید ، بلکه فقط به لاغری ، همراه با کشش به سمت بالا و عقب نیاز دارید." "این یک میانه بین پرکننده ها و جراحی است و نشان دهنده پیشرفت چشمگیر در جوان سازی صورت غیر جراحی است."

لیفتینگ لب با نخ

اگر پرکننده ها چیز شما نیستند ، اما همیشه تعجب کرده اید که چه چیزی ممکن است یک لک لکه دار به نظر برسد ، بنابراین شما را مأیوس می کنید که بدانید دنیای آرایشی با یک روش جدید برای شما روبرو می شود: نخ دندان. نه ، ما در مورد استفاده از نخ های نخی برای از بین بردن سبیل شما صحبت نمی کنیم ، ما در مورد تزریق موضوعات کوچک به لب های شما صحبت می کنیم تا یک اثر لوله کشی و کانتورینگ اضافه کنیم. خیلی باحال است ، درست است؟

منبع : کلینیک زیبایی روژا


0 تومان