2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
آموزش لیفتینگ با نخ

آموزش لیفتینگ با نخ

لیفت با نخ روشی است که برای مقابله با آویزها و چین خوردگیها کار می کند. با افزایش تقاضا برای مراقبت از پوست که در آن کمتر است ، این روش نسبت به گذشته محبوب تر می شود.

سلام و احوالپرسی به عنوان راه حلی برای هم زنان و هم مردان كه در مرحله تعهد و زمان بهبودی لازم برای لیفت صورت گام برمی دارند ، نخهای ریز نامرئی که بر روی پوست قرار می گیرند می توانند به نقاطی از چهره برسند که روشهای دیگر نتواند به آن برسد.

لیفت با نخ

این روش شامل تزریق موضوعات زیر پوست در نقاط مختلف صورت و گردن و سپس کشیدن آنها به سبک ماریونت برای بلند کردن فک و گردن است. در طول درمان ، پلاسما از خون خود بیمار تزریق می شود تا مهاجرت سلول های پوست افزایش یابد.

به مراتب کمتر تهاجمی نسبت به بالابر صورت و فقط به بیهوشی موضعی احتیاج دارد ، اکنون به معنای واقعی کلمه می تواند در یک ناهار انجام شود. اگر خوب انجام شود ، می تواند تا دو سال دوام بیاورد (لیفت صورت جراحی سنتی ظاهراً حدوداً پنج سال طول می کشد و حداقل به مدت شش هفته زمان بهبودی نیاز دارد).

لیفت فک با نخ

پیری صورت ناشی از ترکیبی از تغییرات اسکلتی و بافت نرم است که با الگوهای قابل تشخیص در سطح جهانی آشکار می شود. سستی و کاهش حجم پیش رونده بافت نرم ، پیر شدن صورت را به شکل پتوز ابرو ، برجستگی لبه مداری ، تعمیق چین های بینی و تشکیل جوز مشخص می کند. اثرات ترکیبی از آسیب های خورشیدی باعث افزایش سن صورت می شود و از طریق پراکندگی پوست و تأکید بر ریتید استفاده می شود. درک این فرایندها برای دستیابی به یک نتیجه طبیعی بسیار مهم است زیرا پرداختن به این نیروها می تواند به ترمیم چهره جوان کمک کند.

لیفت گونه با نخ

در پوسته های جوان تر این بدان معناست که درخشندگی جوانی آن را طولانی تر می کنند ، اما مهم نیست که سن آنها در چه سن و سالی باشد. اما از آنجا که نخ های زیبایی باعث ایجاد کلاژن می شوند ، پوست محکم تر و سفت تر به نظر می رسد. آنها همچنین باعث افزایش اثربخشی سایر روشها می شوند.

موضوعات زیبایی کوتاهتر است ، به طور معمول پنج سانتیمتر / دو اینچ ، و در چند برابر قرار می گیرند ، گاهی اوقات تا 100 در یک جلسه قرار می گیرند که شامل یک بی حسی موضعی است. حدود 10 تا 30 دقیقه در جایی که یک شبکه ساخته شده طول می کشد. کبودی و تورم بسته به تعداد نخ های مورد استفاده ایجاد می شود. مزایا می تواند تا سال یا 18 ماه به طول انجامد.

اما مراقب باشید: در جایی که از موضوعات مختلفی برای تحریک کلاژن استفاده می شود ، می توان به جایی رسید که هزینه از اثربخشی بالاتر است.

لیفت غبغب با نخ

نخ ها اثر سفت کننده فوری را اضافه می کنند ، در حالی که حتی در هفته های بعدی نتایج بهتری حاصل می شوند زیرا باعث تحریک تولید کلاژن می شوند ، بنابراین حتی وقتی نخ حل شود ، اثر بلند کردن باقی می ماند. بهترین نتایج در حدود شش هفته پس از عمل مشاهده می شود.

شما به معنای واقعی کلمه می توانید لیفتینگ نخ را در هر نقطه انجام دهید ، و فکر می کنم راه من برای استفاده از آن محکم کردن پوست در فک است. اگر پوست در اینجا شروع به آفتاب زدن کند ، استفاده از نخ هایی در امتداد خط فک ایده آل است ، زیرا واقعاً پوست را بلند و سفت می کند. حتی روش جدیدی برای استفاده از نخ هایی وجود دارد که شامل قرار دادن آنها در لب ها برای اضافه کردن حجم و تعریف است ، آن را در اینجا بررسی کنید.

منبع : کلینیک زیبایی روژا


0 تومان