صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
دستگاه زیبایی

دستگاه زیبایی

برای برطرف کردن هر مشکلی باید از دستگاه مخصوص به آن استفاده کرد. از همین رو در نظر داریم در این مقاله برخی از ویژگی ها و کارآیی چند دستگاه جوانسازی را خدمت شما معرفی کنیم.

· دستگاه هیدرودرمی

با استفاده از دستگاه هیدرودرمی در این روش درمانی پزشکان تلاش می کنند تا با استفاده از دستگاه زیبایی مورد نظر خود التهابات را کاهش داده و روند بهبود زخم را سرعت بخشند. در این روش دستگاه فرکانس بالایی از ارتعاشات برای ایجاد جریانات و اثرات حرارتی منتشر می کنند که این فرآیند منجر به درمان های پوستی خواهد شد.

· دستگاه میکرودرم

یکی از شایع ترین و بدترین مشکلاتی که افراد میتوانند با آن روبرو شوند، جوش های سرسیاه هست. خوشبختانه دستگاه میکرودرم امروزه این توانایی را دارند که با قدرت مکش بالا تاثیر مفیدی بر روی پوست گذاشته و آنها را از داخل پوست خارج نمایند. برای استفاده دستگاه تنها لازم است که آن را در نقطه مورد نظر بگذارید و دکمه کنترل را تنظیم کنید.

دستگاه میکرودرم ابریژن برای پاکسازی و جوانسازی پوست استفاده می شود. واژه میکرودرم ابریژن یعنی برداشتن قسمتی از لایه پوست (درم) از طریق ذرات ریز سایش دهنده. این روش، یک روش غیرتهاجمی (بدون نیاز به عمل جراحی) به منظور جوانسازی پوست و برطرف نمودن برخی از عارضه های پوستی است.

دستگاه میکرودرم انزو از جمله بهترین میکرودرم های موجود در بازار می باشد که این میکرودرم درای سه درجه قدرت متفاوت برای مکنندگی می باشد. این میکرو درم مجهز به سیستم تولید بخار سرد بوده که همزمان با شروع به کار مکش میتوان از بخار سرد آن نیز استفاده کرد. وجود بخار سرد در این میکرودرم باعث بازشدن منافذ پوست و کسب نتیجه مطلوب تر بر روی پوست می شود.

· دستگاه میکرونیدلینگ

در واقع دستگاه میکرونیدلینگ نوعی روش تحریک مکانیکال پوست است که در این روش با استفاده از سوزن های بسیار ریز میلیون ها میکروکانال در پوست ایجاد می کنند و با تحریک کلاژن سازی باعث ترمیم ساختار و عملکرد پوست آسیب دیده شده و در نهایت باعث تغییر آن می شود. پزشکان از میکرونیدلینگ صورت به عنوان یک ابتکار جدید در زمینه درمان‌های پوست یاد می کنند که می تواند خطوط ظریف پوست، اسکارها و ترک‌ های پوستی را به طور قابل توجهی کاهش ‌دهد.

دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن یکی از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های زیبایی ست که برای مصارف خانگی و در کلینیک های پوست و مو مورد استفاده قرار می گیرد.

· دستگاه خال بردار بیوتی پن

خال گوشتی قهوه ای رنگ که بصورت یک نقطه است (توصیه می شود توسط یک متخصص انجام شود)، لطفا توجه کنید: محتویات موجود در کیف این کیت قلمی برای جاروب کردن خالهای شفاف عبارت است از: یک قلم، یک نگه دارنده سوزن (به قلم متصل می شود)، سه عدد سوزن، یک سوزن. از آنجایی که سوزن ها کوچک هستند، استفاده از آن برای مشتری آسان است. دستگاه بیوتی پن یکی از مفیدترین و محبوب ترین دستگاه ها برای برداشتن خال های کوچک تا متوسط می باشد.

· دستگاه مینی هایفو

هایفو یکی از روش های جوانسازی پوست می باشد که به فرم دهی صورت و... کمک می کند. برای جوانسازی پوست با دستگاه مینی هایفو از امواج مافوق صوت به لایه های عمیق پوست نفوذ می کنند و با مترکز شدن در آن نقطه به جوانسازی و لیفت پوست بدون هیچگونه زخم منجر میگردد. این روش برای جوانسازی پوست بسیار کاربردی می باشد و تاکنون هیچ عارضه ای از هایفوتراپی گزارش نشده است بیمار هیچگونه دردی را حس نخواهد کرد.

· اتوی صورت درما اف

اتوی صورت وسیله ای است که با تولید ارتعاشات صورتی البته در فرکانس بسیار پایین، به عمق پوست افراد نفوذ کرده و تلاش می کند تا آلودگی های موجود در بافت های پوست را از بین ببرد. باید بدانید که این روش کاملا بی خطر و موثر بوده و هیچ گونه قرمزی، درد و ناراحتی را برای افراد به همراه ندارد.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما


0 تومان