صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
پماد زینک اکساید

پماد زینک اکساید

برای درمان یا جلوگیری از تحریکات جزئی پوست مانند سوختگی، برش و بثورات پوشک استفاده می شود. بعضی از محصولات ممکن است به عنوان یک کرم ضد آفتاب استفاده شوند. پماد زینک اکساید ممکن است برای مقاصد دیگر استفاده شود در صورتی که سوالی دارید، از ارائه دهنده خدمات بهداشتی یا داروسازی خود بخواهید. این دارو فقط برای استعمال خارجی است. با دهان بر ندارید. دستورالعمل های مربوط به نسخه یا برچسب محصول را دنبال کنید. قبل و بعد از استفاده دست ها را بشویید. یک مقدار سخاوتمندانه به منطقه آسیب دیده اعمال کنید. با یک باند یا پانسمان پوشش نکنید، مگر اینکه پزشک یا پزشک شما به شما این را بگوید. از تماس پماد زینک اکساید با چشم خود خودداری کنید. اگر شما انجام دهید، با آب فراوان آب بشویید.

عوارض پماد زینک اکساید

عوارض جانبی مربوط به پماد زینک اکساید که شما باید در اسرع وقت به پزشک یا متخصص مراقبت های بهداشتی خود گزارش دهید. واکنش های آلرژیک مانند خارش پوست، خارش یا کندو، تورم صورت، لب ها یا زبان ممکن است در اثر استفاده از انواع پماد و کرم به وجود بیاید. این فهرست ممکن است همه اثرات جانبی را مشخص نکند. برای مشاوره پزشکی در مورد عوارض جانبی با پزشک خود تماس بگیرید. شما ممکن است عوارض جانبی را به سازمان غذا و دارو گزارش دهید. در مورد استفاده از پماد زینک اکساید در کودکان با متخصص اطفال خود صحبت کنید. در حالی که این دارو ممکن است برای شرایط انتخاب شده تجویز شود، اقدامات احتیاطی انجام می شود. مصرف بیش از حد: اگر فکر می کنید که بیش از حد از این دارو استفاده کرده اید، یک مرکز کنترل سم یا یک مرکز اورژانس تماس بگیرید.

طریقه مصرف پماد زینک اکساید

این دارو معمولا به مناطق تحت تاثیر قرار می گیرد چندین بار در روز به صورت مورد نیاز است. اطمینان حاصل کنید که منطقه آسیب دیده را با صابون و آب شستشو دهید و قبل از استفاده از پماد زینک اکساید خشک کنید. مهم است که این دارو به طور دقیق همانطور که توسط پزشک یا داروساز توصیه می شود مورد استفاده قرار گیرد. این دارو را در دمای اتاق ذخیره کنید، از نور و رطوبت محافظت کنید و آن را در دسترس کودکان قرار ندهید. داروها را در فاضلاب دفع نکنید (به عنوان مثال، در پایین سینک یا در توالت) یا در زباله خانگی. از داروساز خود بخواهید که چگونه داروهایی را که دیگر مورد نیاز نیست یا منقضی شده اند، کنار بگذارید.

منبع: فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما


0 تومان