2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
مزوتراپی پرومو

مزوتراپی پرومو

زیبایی پوست از جمله مسائل مهمی است که افراد در هر سنی به آن اهمیت زیادی می دهند پوست فرد به تدریج و با افزایش سن دچار تغییراتی می شود که می تواند تاثیر منفی در زیبایی اشخاص داشته باشد در این مواقع استفاده از روشی به نام مزوتراپی به کمک افراد می آید یکی از روش های موثر در مزوتراپی کاهش لکه های پوستی، آکنه، رفع رنگ پریدگی با استفاده از محلول مزوتراپی توسکانی می باشد علاوه بر این افراد با پوست تیره نیز می توانند از این روش برای رفع مشکلات پوستی خود استفاده کنند. این محلول برای استفاده ی بانوان و آقایان می باشد. و برای صورت و گردن قابل استفاده خواهد بود.

محصولات مزوتراپی درماهیل

کوکتل های مزو آرما برای بهبود بسیاری از مشکلات مانند افزایش کلاژن های از دست رفته ی پوست، افزایش شادابی و جوانسازی، درمان انواع ترک های پوستی که بر اثر چاقی فرد ایجاد شده است و زخم موثر می باشد. از محلول مزوتراپی مزو آرما می توان برای نواحی مختلف بدن شامل صورت، گردن، پوست سر و ... استفاده کرد. این محلول قوی می تواند روند از بین رفتن کلاژن ها را متوقف کرده و با تحریک بافت پوست سبب افزایش کلاژن های آن شود. به عبارت دیگر استفاده از مزو آرما سبب جوانسازی پوست فرد خواهد شد.

مزوتراپی پرومو

این محلول از ماده ای به نام اسید هیالورونیک تشکیل شده است این ماده به مقدار بسیار کمی در بدن افراد وجود دارد که در اثر کاهش این ماده در بدن فرد دچار مشکلاتی مانند افتادگی، شل شدن پوست و افزایش چین و چروک های پوستی خواهد شد. استفاده از این روش هیچ گونه عوارضی را به وجود نخواهد آورد. یکی از مهم ترین دلایل استفاده از کوکتل مزوتراپی اکسپشن درمان لک و روشن کنندگی پوست می باشد.


منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما


0 تومان