صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
انواع ژل های تزریق صورت

انواع ژل های تزریق صورت

در دنیای امروزی میل به زیبایی یکی از دغدغه های اصلی افراد به حساب می آید که در سنین بالاتر به دلیل ایجاد چین و چروک ومشکلات پوستی فراوان بیشتر به چشم می خورد. استفاده از ژل های تزریقی که در بازار وجود دارد می تواند به رفع مشکلات پوستی افراد کمک کند. ژل های زیبایی انواع مختلفی دارند و برای قسمت های مختلف صورت فرد قابل استفاده هستند. ژل های تزریقی می توانند خاصیتی دائمی و یا موقت داشته باشند در ادامه ی مطلب با برخی از مهم ترین ژل های زیبایی و موارد مصرف هر یک آشنا خواهیم شد.

ژل رووفیل

ابن ژل قدرت پر کننده ای بالایی داشته و برای چین و چروک های عمیق صورت، پیشانی و حتی فک قابل استفاده می باشند. یکی از کاربردهای بسیار مهم ژل رووفیل برای سفت کردن پوست صورت مخصوص کسانی که بر اثر افزایش سن دچار افتادگی پوست شده اند می باشد.

ژل ژوویدرم

یکی از شناخته شده ترین ژل ها در گروه ژل های تزریقی و زیبایی صورت ژل ژوویدرم می باشد. این ژل ها از ماده ای به نام اسید هیالورونیک ساخته شده اند این اسید به طور عادی در بدن انسان وجود دارد اما گاهی به دلیل کمبود این اسید در بدن انسان دچار مشکلات پوستی از قبیل چین و چروک می شود. فرد می تواند با تزریق این ژل مشکلات پوستی خود را تا سطح قابل قبولی کاهش دهد.

ژل نورامیس

با تزریق این ژل می توان خیلی راحت و بدون عمل جراحی خطوط و چین و چروک های صورت را برطرف کرد برای تزریق این ژل از سوزن بسیار باریکی استفاده می شود که درد را برای فرد قابل تحمل خواهد کرد . از ژل نورامیس برای متقارن کردن گونه ها، لب و بر طرف کردن خط لبخند استفاده می شود.

ژل آلاینا

از مهم ترین موارد استفاده از ژل آلانیا درمان چین و چروک های سطحی پوست به خصوص چروک های زیر چشم می باشد این ژل با ماندگاری بالا تا یک سال دوام خواهد داشت. ژل آلاینا در گروه ژل های با کیفیت و پرتقاضا می باشد.


منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما


0 تومان