2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
دستگاه زیبایی صورت

دستگاه زیبایی صورت

بسیاری از افراد به خصوص بانوان به زیبایی پوست و صورت خود اهمیت زیادی می دهند این افراد به دنبال زیبایی بوده و هزینه های بسیاری را صرف داروها و کرم های شیمیایی می کنند لازم است بدانید امروزه بسیاری از دستگاه های زیبایی در بازار وجود دارد که می تواند شمار زیادی از مشکلات پوستی این افراد را به راحتی برطرف سازد. آیا با دستگاه زیبایی صورت آشنایی دارید؟ ما در ادامه ی مطلب به شما انواع مختلفی از دستگاه های زیبایی و کاربرد هر کدام را معرفی خواهیم کرد.

دستگاه پلاسما پن

از دستگاه پلاسما پن برای رفع مشکلاتی از قبیل درمان اسکارهای پوستی، جوانسازی، خالبرداری و رفع افتادگی پلک، درمان چین و چروک و لکه های پوستی استفاده می شود برای استفاده از این دستگاه نیازی به عمل جراحی نیست. این دستگاه قسمتی از پوست که دچار مشکل می باشد را از حالت جامد به گاز و بعد از باز شدن منافذ پوست آب اضافی آن به بخار تبدیل می شود.

دستگاه بیوتی پن

برای خال برداری و پاک کردن تاتو از دستگاهی به نام بیوتی پن استفاده می شود استفاده از این دستگاه هیچ گونه خونریزی را در سطح پوست به وجود نخواهد آورد. دستگاه بیوتی پن دارای 5 درجه قدرت می باشد که برای از بین بردن مشکلات سطحی پوست مانند لکه های ساده ی پوستی باید از کم ترین درجه ی آن استفاده شود. قبل از استفاده از این دستگاه نیازی به استفاده از کرم های بی حسی نمی باشد.

دستگاه میکرونیدلینگ

استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ سبب کلاژن سازی پوست افراد خواهد شد. افرادی که دارای مشکلاتی از قبیل چین و چروک، ترک های پوستی، ریزش مو، درمان سوختگی، تیرگی پوست می باشد می توانند از این دستگاه استفاده کنند. دستگاه میکرونیدلینگ با دارا بودن سوزن های بسیار ریز در روی صورت شخص قرار می گیرد و باعث ساخت کلاژن های از دست رفته ی پوست و رفع مشکلات پوستی می شود.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما


0 تومان