2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
دستگاه تصفیه هوای خانگی

دستگاه تصفیه هوای خانگی

یکی از مسائل بزرگی که امروزه بسیاری از افراد با آن درگیر هستند آلودگی هوا می باشد وجود دستگاه تصفیه ی هوای خانگی می تواند به مقدار زیادی به آلودگی هوا کمک کند باکتری ها، ویروس، بوی سیگار، دود، وجود گیاهان و حیوانات خانگی در محیط خانه می تواند موجب آلودگی هوای خانه شود وجود یک دستگاه تصفیه هوای خانگی می تواند تا حد زیادی آلودگی محیط را کنترل کند. از دستگاه تصفیه ی هوای خانگی می توان در محیط های سر پوشیده استفاده کرد. این دستگاه کوچک و قابل حمل بوده و استفاده از آن برای افرادی که به آسم یا آلرژی مبتلا هستند پیشنهاد می شود.

انواع فیلترهای دستگاه تصفیه هوای خانگی

دستگاه تصفیه هوای خانگی معمولا از چند فیلتر تشکیل شده اند تمیز کردن این وسیله خیلی ساده می باشد اولین فیلتر در این دستگاه ها اکثرا قابل شست و شو می باشند و قادر به جذب ذرات معلق و درشت در محیط می باشند، فیلتر دیگری در این دستگاه وجود دارد که قادر به جذب انواع میکروب، باکتری و ذرات ریز می باشد، یک فیلتر دیگر در این دستگاه می تواند گازهای موجود در هوا را نیز جذب کند این فیلترها قابل شست و شو نبوده و بعد از گذشت مدتی از استفاده ی آن های باید تعویض شوند. دستگاه تصفیه ی هوای خانگی مصرف برق پایینی دارد.

دستگاه تصفیه هوای بیورر علاوه بر کاهش آلودگی محیط سبب ضد عفونی شدن محیط خانه می شود از این دستگاه می توان در ادارات نیز استفاده کرد. این دستگاه همچنین برای سالمندان نیز مناسب می باشد این افراد به دلیل ضعف در سیستم ایمنی بدن خود بیشتر دچار انواع آلرژی و مشکلات تنفسی می شوند وجود این دستگاه در محل زندگی سالمندان و کودکان می تواند از بسیاری مشکلات تنفسی جلوگیری کند.


منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما


0 تومان