2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
دستگاه تست قند خون

دستگاه تست قند خون

مقدار گلوکز موجود در خون هر انسان به عنوان میزان قند خون فرد شناخته شده و آگاهی از این میزان برای سلامتی هر فرد بسیار مهم خواهد بود. با داشتن دستگاه تست قند خون می توانید در هر زمان که بخواهید میزان قندخون بدن خود را اندازه بگیرید. برای استفاده از این دستگاه می توانید به اندازه ی یک قطره خون را در داخل دستگاه قرار داده و از مقدار قند خون موجود در خون خود آگاه شوید. این دستگاه برای افراد دیابتی که در هر زمان باید از میزان قند خون بدن خود آگاهی داشته باشند بسیار ضروری می باشد. یک نوع از دستگاه تست قند خون به صورت مچی نیز وجود دارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

دستگاه تست قند خون مچی

استفاده از دستگاه تست قند خون مچی بسیار ساده می شود و برای استفاده از این دستگاه نیازی نمونه ی خون نخواهد بود وشخص می تواند با بستن آن به مچ دست خود به راحتی میزان قند خون خود را متوجه شود دقت دستگاه تست قند خون مچی بالا می باشد. این دستگاه را می توانید بر روی لباس هم استفاده کنید چرا که سنسورهای قوی آن قادر به اسکن از روی لباس و حتی ضد آب نیز می باشند. با توجه به نوع دستگاه نوار تست قند خون نیز متفاوت خواهد بود لازم است این نوارها باید در محیطی خشک و به دور از رطوبت قرار بگیرند.

نحوه استفاده از دستگاه تست خون

لازم است بعد از شست و شوی دست ها با استفاده از سوزن موجود در دستگاه که برای سوراخ کردن دست بر روی دستگاه وجود دارد سوراخ کوچکی در دستتان ایجاد کنید و خون را در نوار تست قند خون بریزید دستگاه به راحتی میزان قند موجود در خون شما را نشان خواهد داد.


منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما


0 تومان