2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
پماد بی حسی زایلاپی (Xyla-P)

پماد بی حسی زایلاپی (Xyla-P)

موارد استفاده از کرم زایلاپی

یکی از انواع کرم های بی حس کننده که به عنوان بی حس کننده ی موضعی و برای جراحی های کوچک، اپیلاسیون و لیزر مورد استفاده قرار می گیرد کرم بی حسی زایلاپی (XYLA-P) نام دارد. از این پماد بی حسی می توان برای انجام عمل های ساده ی زیبایی مانند مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ و کاهش درد ناشی از رابطه ی جنسی،گزش حشرات و هموروئید نیز استفاده کرد. مدت زمانی که نیاز است تا این پماد و کرم بی حس کننده تاثیر خود را نشان دهد 10 تا 15 دقیقه می باشد. البته استفاده ی بیش از اندازه از این کرم می تواند باعث بروز مشکلات جدی از قبیل تپش قلب، مشکلات شنوایی و بینایی، تهوع، و در برخی موارد احساس گرما و سرمای بیش از حد در انسان شود.

نحوه استفاده از پماد زایلاپی

برای استفاده از این کرم باید لایه ای از آن را روی پوست قرار داده و با چسب پانسمان روی آن را بپوشانید بعد از گذشت مدت زمان 10 تا 15 دقیقه می توانید چسب را از روی پوست جداکرده و بعد از ضدعفونی کردن و پاک کردن کرم جراحی را آغاز کنید.در صورتی که بعد از استفاده از پماد زایلاپی دچار تورم، سوزش، سرخی پوست، کبودی انگشتان، بی حالی و سردرد شوید لازم است به پزشک مراجعه کنید.

هشدار مصرف

از استعمال پماد با پوست های ملتهب، سوخته، زخم های باز و بیماری های پوستی مانند اگزما خودداری کنید، در صورت داشتن حساسیت به داروهایی از قبیل پریلوکائین، لیدوکائین یا داروهای بی حس کننده ی دیگر مانند پماد پملا با پزشک خود مشورت کنید، از قرار دادن این پماد در سطح گسترده ای از پوست و بیش از زمان مشخص شده خودداری کنید چرا که در صورت استفاده ی بیش از حد از این پماد موضعی بدن دچار مسمویت می شود. در صورتی که از داروهایی مانند استامینوفن، داپسون، فناستین و ... استفاده می کنید حتما با پزشک خود مشورت کنید.


منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما


0 تومان